Odhlasovanie stravy

Prihlásenie na stravu

Rodič môže prihlásiť na stravu svoje dieťa v pracovných dňoch od 7.00-.15.00 a to tým, že doručí sám alebo prostredníctvom dieťaťa vyplnenú a podpísanú prihlášku na stravu spolu s dokladom o zaplatení stravy na príslušný mesiac. Doklad o zaplatení môžete poslať aj na našu mailovú adresu sj@zsdruzicova4.sk, z ktorej dostanete spätnú odpoveď potvrdzujúcu prijatie mailu.  Prihlášku je možné stiahnuť aj z internetovej stránky školy alebo si ju vyzdvihnúť u vedúcej ŠJ.  Dieťa môže začať odoberať stravu nasledujúci deň po odovzdaní prihlášky a zaplatení stravy, resp. v deň určený v prihláške.
 

Prihlasovanie a odhlasovanie počas školského roka

Rodič odhlasuje dieťa z obedov minimálne 24 hodín vopred, v prípade náhleho ochorenia ráno do 8.00. Odhlasovanie sa vykonáva telefonicky na čísle 055/674 02 82 alebo 0911 665 201, osobne v školskej jedálni zapísaním dieťaťa do zošita uloženého pri školskej jedálni, prípadne v kancelárií pri ŠJ. Prosíme rodičov, aby v prípade školských výletov odhlasovali deti osobne a nespoliehali sa na to, že je to automatické alebo to urobí triedny učiteľ. Učitelia nie sú povinní odhlasovať žiakov z obedov.

 

Ako správne odhlásiť dieťa zo stravy pomocou internetu 

 

1. Odhlásenie z obedu je možné len cez stránku www.eskoly.sk na základe prihlasovacích údajov, ktoré rodičia dostali v septembri na rodičovskom združení alebo si ich prevzali v školskej jedálni. Nie cez stránku IŽK, ktorá síce túto možnosť ponúka, ale nie je možné ju synchronizovať s nami používaným čipovým systémom.


2. Po prihlásení si kliknete na záložku jedáleň, kde sa Vám zobrazí jedálny lístok. V každom dni sa nachádza políčko so zelenou "fajočkou". To znamená že dieťa má v daný deň obed. Ak ju odkliknete a zrušíte, teda fajočka zmizne, dieťa ste odhlásili.

Ak si nie ste istý či odhlásenie ste vykonali správne pošlite nám mail na sj@zsdruzicova4.sk. Odhlásenie Vám potvrdíme.

Info pre rodičov

Rada rodičov

Termíny triednych aktívov v aktuálnom školskom roku sú 12.11.2019, 21.1.2020, 21.4.2020 a 16.6.2020 vždy so začiatkom o 17.00 hod.

Stretnutie zástupcov triednych aktívov bude vždy v daných termínoch v priestoroch jedálne so začiatkom 0 16.20 hod.

Zber papiera

Zber papiera sa uskutoční v termíne 21.10. - 26.10.2019
v čase:
Pondelok - Piatok: 7:00-8:00 a 14:00-17:00 hod.
Sobota: 8:00-12:00

Žiak za zber papiera dostane ako odmenu žolík(y).
Za 30 kg papiera dostane žiak žolík na obed.
Za 50 kg papiera dostane žolík na odpoveď.
Maximálny počet žolíkov na žiaka je 10 ks.

Európsky projekt

Dokument o európskom projekte ohľadom zlepšenia technického vybavenia odborných učební v našej škole je k nahliadnutiu tu.

Darujte 2% z dane

Chcete aj Vy pomôcť zlepšiť podmienky na štúdium, športové aktivity alebo záujmovú činnosť Vášho dieťaťa? Prispejte 2% z Vašej dane z príjmu na účet RZ pri ZŠ Družicová 4.

Odkazy

DÔLEŽITÉ
O Z N A M
Náplne do tlačiarní a servis
Dňa 28.08.2019 bola vyhlásená zákazka „Náplne do tlačiarní a servis“ prostredníctvom systému Eranet s termínom predloženia ponúk do 06.09.2019 do 07:30 hod.
Záujemcovia sa môžu zaregistrovať a získať súťažné podklady na webovej adrese
https://sss.eranet.sk

Finančné pásma na nákup potravín na jedno jedlo podľa vekových kategórií stravníkov
Viac

Náplne do tlačiarní a servis

Dňa 26.06.2019 bola vyhlásená zákazka „Náplne do tlačiarní a servis“ prostredníctvom systému Eranet s termínom predloženia ponúk do 04.07.2019 do 8:30 hod.
Záujemcovia sa môžu zaregistrovať a získať súťažné podklady na webovej adrese 
https://sss.eranet.sk

Kancelárske potreby
Dňa 26.06.2019 bola vyhlásená zákazka „Kancelárske potreby“ prostredníctvom systému Eranet s termínom predloženia ponúk do 04.07.2019 do 7:30 hod.
Záujemcovia sa môžu zaregistrovať a získať súťažné podklady na webovej adrese https://sss.eranet.sk.

 

 
Pozrite si zaujímavé odkazy nielen pre žiakov a pedagógov našej školy
.